
Casper, 2023 yılı büyüme rakamlarını açıkladı. Geçtiğimiz yıl yüzde 50 büyüme kaydeden marka, 2024 yılında yüzde 40 büyüme hedefliyor.
Casper, 2023 yılına dair sektör değerlendirmesini ve büyüme rakamlarını açıkladı. Casper’ın 2023 yılındaki durumunu değerlendiren Casper Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Feray Karaman, “Geçen yıla göre dünya genelinde bilgisayar satışlarında düşüş yaşanırken, ülkemiz bu durumdan pozitif olarak ayrıştı. Dünya genelinde yüzde 14 daralma gerçekleşirken, ülkemiz 2023 yılını bilgisayar satışlarında yüzde 15 büyüme ile kapattı. Biz de Casper olarak, 2023 yılında Casper VIA, Casper Nirvana ve Excalibur alt markalarımızla çıkardığımız 15 yeni ürün ile birlikte satış rakamlarımızı artırdık. Kullanıcılara daha geniş ürün gamı ve daha çok satış noktası ile ulaşarak 2023 yılında yüzde 50 büyüme kaydettik.” dedi.

“2024 yılında yüzde 40 büyüme hedefliyoruz”
2024 yılında Casper olarak hedeflerine ulaşmak için stratejilerini geliştirmeye devam ettiklerini ifade eden Karaman, “2024’te, sektördeki dinamiklere ve müşteri beklentilerindeki değişime dayalı olarak, büyümeyi ve yenilikleri sürdürmeyi devam etmeyi amaçlıyoruz. Önümüzdeki süreçte de bilgisayarların yapay zekalı bilgisayarlar olarak tanımının değişeceği bir dönem. Casper olarak, 2024 yılında bu arayışa cevap verecek ürünlerimiz ve hayata geçireceğimiz çalışmalarımızla, yüzde 40 büyüme hedefliyoruz. Bu büyümeyi desteklemek üzere tüm tasarladığımız ürün gamlarında, amiral gemi diyebileceğimiz üstün teknoloji ürünlerin lansmanlarını özellikle 2024’ün ilk çeyreğinde tüketiciye sunacağız. Bir yıllık geliştirme süreçleri sonunda, ürünlerimizdeki üst düzey teknolojileri, şık ve dayanıklı tasarımları tüketiciyle buluşturmak için sabırsızlanıyoruz.” dedi.