Decathlon uygulaması, müşterilerin şirketin en son yeniliklerini keşfetmelerini ve en sevdikleri spor ürünlerini satın almalarını sağlamak adına Apple Vision Pro için yeniden tasarlandı.

Dünyanın en büyük spor malzemeleri perakendecisi Decathlon, Apple Vision Pro’ya yönelik yepyeni ve sürükleyici bir alışveriş uygulaması geliştirdiğini duyurdu. Uygulama, 2 Şubat’ta Amerika Birleşik Devletleri’nde kullanıma sunuldu.

Decathlon uygulaması, müşterilerin şirketin en son yeniliklerini keşfetmelerini ve en sevdikleri spor ürünlerini satın almalarını sağlamak adına Apple Vision Pro için yeniden tasarlandı. Uygulama Amerika Birleşik Devletleri’nde, kullanıcıların outdoor maceralarına eşlik etmek üzere tasarlanmış outdoor ve bisiklet ürünlerinden oluşan bir seçki sunuyor.

Apple Vision Pro, sınırsız tuvaliyle sunduğu görsel zenginliği, sorunsuz ve sürükleyici bir alışveriş deneyimine dönüştürüyor. Decathlon müşterileri bu yeni uygulamayla, göz açıp kapayıncaya kadar yeni Decathlon ürünlerini, kişisel ortamlarında 3 boyutlu olarak görüntüleyebiliyor. Böylelikle her ürünün hikayesini keşfederek seçmek ve ürünleri satın almak son derece kolay hale geliyor.

Decathlon CEO’su Barbara Martin Coppola, yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Apple Vision Pro ile müşterilerimize benzersiz ve sürükleyici bir deneyim sunmaktan büyük bir heyecan duyuyoruz. Bu uygulama, dünyanın dört bir yanında görev alan ekip arkadaşlarımızın tasarım ve teknolojiye olan inanılmaz bağlılığının önemli bir örneği. Bu uygulamayla, modern spor dünyasında yeniliklere imza atma taahhüdümüzü de bir adım ileri taşımış oluyoruz. Kullanıcılarımızın spor deneyimine eşlik eden bu yenilikçi ve heyecan verici katkılar, gelecekteki olağanüstü gelişmelere de ışık tutacak.”

Paylaş:

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir