Hepsiburada, gücünü “Derin Öğrenme”den alan uygulama kampanyasında toplam dönüşümü yüzde 175 artırırken, toplam sipariş başına maliyeti yüzde 64 düşürmeyi başardı.

Hepsiburada, yeni müşteri sayısını artırmak ve sipariş başına maliyeti düşürmek için RTB House ile potansiyel oluşturan uygulama kampanyası gerçekleştirdi. Performans hedeflerinin yanı sıra marka güvenliğini önceliklendiren yerleşimler ve görünürlük amacıyla yola çıkılan kampanyada yüksek yatırım dönüşü alındı.

Kampanya boyunca 32 kategoride milyonlarca ürüne ev sahipliği yapan Hepsiburada ile yakın çalışan RTB House ekibi, kampanya performansını farklı hedefler, alt kampanyalar, kategoriler ve cihaz optimizasyonu gibi parametrelere göre optimize etti. Ayrıca Derin Öğrenme teknolojisi ile kendi kendine öğrenen algoritmalar, kullanıcıların tercihlerine uygun modelleri göstererek optimizasyonu sürekli hale getirdi. Kullanıcıların davranışlarına göre oluşturulan ürün ve kategorilerin bulunduğu sınıfının en iyi görselleri, doğru kişilerle doğru zamanda buluştu. Kampanyada; yeni müşteri kazanımı yüzde 24 artarken, toplam sipariş başına maliyette yüzde 64 düşüş ve toplam dönüşümde ise yüzde 175’lik bir artış ortaya çıktı.

Paylaş:

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir