Teknosa, sektöründe ilk kez sanal evren konseptini hayata geçirdi. Konsept kullanıcılara sanal gerçeklik (VR) teknolojisiyle interaktif bir alışveriş deneyimi sunuyor.

Bütünsel ve kapsamlı bir deneyim için müşteri trendleri ve dünya örneklerinden yola çıkan Teknosa, Türkiye’de sektöründe bir ilke imza atarak sanal evren konseptini tüketicilerle buluşturdu. Kozyatağı’ndaki City’s İstanbul Teknosa mağazasında gerçekleşen lansmana Teknosa CEO’su Sitare Sezgin, Teknosa Dijital Ticaret ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Emre Kurtoğlu ile pazarlama ve müşteri deneyimi ekipleri katıldı. Kullanıcılara interaktif bir alışveriş deneyimi sunan sanal evren konsepti, “Keşif Evi” ve “Oyun Vadisi” adlı iki farklı dünyada zenginleşiyor.

Konforlu ve eğlenceli bir keşif 

Sanal evrenin “Keşif Evi” bölümü, ev ortamıyla müşterilere ürünleri sanal ortamda deneyimleme fırsatı sunuyor. Kullanıcılar salon, banyo ve oyun odasını içeren evde ‘Zen Salonu’, ‘Huzur Banyosu’ ve ‘Macera Odası’ gibi alanlarda Teknosa’nın farklı ürünlerini online olarak deneyimleyebiliyor. Tüketiciler sanal ortamda deneyip beğendikleri ürünleri mağazadan veya online platformdan satın alma imkanına sahip oluyor. Sanal evrendeki “Oyun Vadisi” ise hem web hem de VR platformları için özel olarak tasarlanmış oyun deneyimleri sunarak, kullanıcılara eğlenceli bir atmosfer yaşatıyor. VR’da “Tehlikeli Vadi”, web’te “Doğaya Kaçış” adlı oyunları başarıyla tamamlayanlara özel indirim çekleri hediye ediliyor. 

“Deneyim trendini teknolojiyle birleştiriyoruz”

Teknosa CEO’su Sitare Sezgin, tüm dünyada yükselen deneyim odaklı perakende trendini teknolojik gelişmelerle sahiplendiklerini belirterek, şunları söyledi:

“Türkiye’nin en yaygın mağaza ağına sahip teknoloji perakende şirketiyiz. Mağazalarımız bizim deneyim merkezlerimiz. Müşterilerimiz için teknoloji ürünlerine dokunmak, deneyimlemek önemli bir ihtiyaç. Bu ihtiyacı yeni teknolojilerle birleştirerek, sanal evren konseptini hayata geçirdik. Sanal evren, müşterilerimize interaktif ve gerçekçi bir alışveriş deneyimi sunarak, ürünleri daha yakından tanıma, deneme ve keşfetme imkanı sunuyor. Bu etkileşimli deneyimin tüketicilerin satın alma kararlarını daha bilinçli bir şekilde vermelerine de yardımcı olacağına inanıyoruz. Müşteri deneyimini sürekli olarak iyileştirmek ve daha etkileşimli bir sanal alışveriş ortamı sunmak için çalışmalarımıza devam edeceğiz.”

Paylaş:

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir